17 خرداد 1399

معاون خدمات شهری شهرداری از افزایش گشت های نظارتی شهرداری در حوزه نظافت شهری خبر داد.

رضا غلامپور ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: طی جلسه ای که هفته گذشته با مسئولان خدمات شهری و روابط عمومی های مناطق برگزار شد مقرر شد تا پیک های موتوری جهت افزایش میزان نظارت بر وضعیت نظافت شهر به ویژه منطقه بافت فرسوده به ناوگان موتوری این معاونت افزوده شوند.

وی در ادامه افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد تا محتوا و بسته های فرهنگی تولید شده در مدیریت ارتباطات درخصوص «زمان بیرون گذاشتن زباله ها»، بطور گسترده ای توسط روابط عمومی های مناطق تابعه از طریق پخش تیزرهای تبلیغاتی، راه اندازی پویش های شهروندی، نصب پوستر و بنر،  ارسال پیامک و ... به شهروندان اطلاع رسانی شود.

غلامپور در ادامه با بیان آنکه در تعدادی از کلان شهرها همچون اصفهان زباله ها بصورت یک روز درمیان جمع آوری می شود گفت: متأسفانه در برخی مناطق بروجرد، به علت عدم همکاری اهالی، شهرداری مجبور است تا زباله ها را چندین مرتبه در روز جمع آوری نماید که این مسئله سبب تحمیل هزینه های مضاعفی به ناوگان موتوری این نهاد خدمات رسان می گردد.

وی در انتها از شهروندان درخواست نمود تا رأس ساعت 22 زباله ها را در بیرون از منزل قرار دهند تا مجموعه شهرداری بتواند با جمع آوری آنها تا ساعت 6 صبح، هر روز چهره پاکیزه ای از شهر را به شهروندان تقدیم نماید.  

 

Print
دی ان ان