9 خرداد 1398

مسئول امور تأسیسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از اجرای طرح بهسازی و اصلاح روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های بروجرد خبر داد.

💢ابراهیم نثاری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:  با عنایت به  تقارن ماه مبارک رمضان و گرم تر شدن هوا و مراجعه شهروندان به سطح پارکها و فضاهای سبز به خصوص در شب ها، توسعه و اصلاح روشنایی پارکهای بروجرد در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

💢وی در ادامه افزود: با گذشت زمان تعدادی از نورپردازی ها و چراغ های موجود نیاز به اصلاح و تعویض داشتند، که از هفته جاری اصلاح، تعمیر و توسعه شبکه روشنایی موجود در سطح پارک ها و فضاهای سبز سطح شهر شروع شده و اقدامات شایسته ای در این خصوص به عمل آمده است. 

💢این مسئول گفت: این فرآیند در پارک های  پربازدیدی همچون نماز و شهید بهشتی به انجام رسیده است و شهروندان عزیز می توانند در شب از این فضاها برای سپری کردن اوقات فراغتشان استفاده کنند.  همچنین این عملیات تا ابتدای تابستان در پارک های بهار، فدک، معلم و .... نیز به انجام خواهد رسید.

💢نثاری همچنین از نصب وال واشر های RGB و ریسه های بلوطی در میادین و بلوارهای سطح شهر و آذین بندی کاج های میادین توحید و یادبود با چراغ های زینتی آبشاری (همانند کاج های میدان شهدا) در ایام تابستان امسال خبر داد.

💢مسئول واحد تأسیسات سازمان ضمن تشریح اقدامات انجام یافته افزود: نصب ۶ عدد چراغ روشنایی ۲۵۰ وات، نصب یک عدد پرژکتور و تعویض چراغ های سرویس های بهداشتی در بوستان نماز، تعمیر و تعویض ۴ عدد چراغ روشنایی  ۲۵۰ وات در بوستان پامچال واقع در شهرک کمپینگ، تعمیر و تعویض ۲ عدد چراغ روشنایی ۲۵۰ وات در بوستان یادمان واقع در ابتدای خیابان ولیعصر (عج)، تعمیر و تعویض ۲ عدد چراغ روشنایی ۲۵۰ وات در بوستان ساحلی واقع در خیابان سید مصطفی خمینی کوچه شهید حمزه لو، نصب دو عدد چراغ ۲۵۰ وات در پارک محله ای پردیس،  تعمیر و تعویض ۴ عدد پرژکتور نوری در باغ خانواده، تعمیر و تعویض ۱۲ عدد پرژکتور در محوطه قبور شهدای گمنام در تپه شهدا، تعمیر و تعویض ۸ عدد چراغ سوخته دکل های معابر جنب شهرداری مرکزی و نصب ۲ عدد پرژکتور در میادین بهار و قیام از اهم اقداماتی است که در ماه گذشته در حوزه اصلاح روشنایی پارکها و فضاهای سبز سطح شهر به انجام رسیده است.

Print
دی ان ان