30 اردیبهشت 1398

مراسم تجلیل از کارکنان روابط عمومی های شهرداری به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

💢امروز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات، شهردار بروجرد در دفتر خود میزبان کارکنان روابط عمومی های شهرداری بود تا ضمن تجلیل از ایشان، جلسه ای هم اندیشی درخصوص مشکلات و موانع توسعه ارتباطات در شهرداری بروجرد برگزار شود.

💢در ابتدای این جلسه، شهردار بروجرد با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط با گروه های اجتماعی مختلفی از مردم است، اظهار داشت: انجام این مهم نیازمند هنری است که بتواند طیف وسیعی از مردم را در ارتباطات خود پوشش دهد و مخاطبین را با رسالت و استراتژی سازمان همسو سازد.

💢وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: متاسفانه در فضای مجازی سیاه نمایی هایی بر علیه شهرداری بروجرد به انجام می رسد و تلاش می شود تا بذر ناامیدی در دل مردم کاشته شود که تبعات منفی همچون عدم سرمایه گذاری و طبعاً عدم رونق شهر را به همراه خواهد داشت.

💢دکتر جافری در ادامه گفت: این افراد کسانی هستند که منافع نامشروع و نامعقول آنها قطع شده و باید با حضور فعال در فضای مجازی با ایشان مقابله شود.

💢در ادامه این جلسه رابطین روابط عمومی سازمان های تابعه به بیان مشکلات حیطه کاری خود پرداختند و شهردار محترم نیز دستورات مقتضی را در جهت رفع این مشکلات صادر نمود. اهداء لوح تقدیر و هدایایی به مناسبت روز ارتباطات به کارکنان و اقامه نماز جماعت در مسجد قائم (عج)، حسن ختام این جلسه بودند.

 

Print
دی ان ان