11 اردیبهشت 1399

طی حکمی از طرف شهردار محترم؛ منصور میرطاووسی به سمت سرپرست سازمان «مدیریت حمل و نقل بار و مسافر» منصوب شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات؛ شهردار بروجرد امروز دهم اردیبهشت ماه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان؛ حمل و نقل عمومی را یکی از ارکان مهم در توسعه کشور برشمرد که هم اکنون نیازمند اهتمام ویژه مسئولان به ویژه در حوزه های نرم افزاری و خدمات الکترونیکی می باشد.

دکتر رحیم جافری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات عدیده موجود در حوزه حمل و نقل عمومی شهرستان بر لزوم نوسازی ناوگان های اتوبوسرانی و تاکسی رانی، ارائه خدمات رفاهی به تاکسی داران، ایجاد رضایتمندی حداکثری برای شهروندان و حفظ محیط زیست از طریق حذف آلایندگی‌های ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات ریاست پیشین سازمان؛ منصور میرطاووسی را فردی با تجربه و با شناخت مکفی از حوزه های مختلف شهرداری عنوان و ابراز امیدواری کرد تا نامبرده بتواند به موفقیت های چشمگیری در توسعه و بهبود حمل و نقل شهرستان به ویژه در بخش هوشمندسازی آن دست یابد.

دکتر رحیم جافری ساماندهی بدهی ها و مطالبات گذشته سازمان، برون سپاری حمل و نقل شهری و فعال نمودن کدهای درآمدی را از جمله برنامه‌های محوری توصیف کرد که می بایست در برنامه های آتی سازمان قرار داشته باشد.

توصیه حضار به خدا ترسی، قانونمندی و رعایت تشریفات قانونی، تعهد و پاکدستی و هماهنگی و تعامل و سعه صدر بیشتر؛ حسن ختام صحبت های شهردار محترم در این جلسه بود.

Print
دی ان ان