17 آذر 1398

طرح المان میدان امام (ره) نهایی شد/ رونمایی از المان در ایام ا... دهه فجر

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری؛ با عنایت به اینکه بروجرد در مسیر ارتباطی شمال به جنوب کشور قرار گرفته و میدان امام(ره) همه ساله پذیرای حجم زیادی از مسافران می باشد، لزوم نصب المانی فاخر در این میدان بیش از پیش احساس می شود.

در همین راستا جلسه رسمی شورای اسلامی شهر روز گذشته شانزدهم آذر ماه ۹۸ به بررسی جزئیات معماری طرح های پیشنهادی برای نصب در این میدان اختصاص یافته بود که در نهایت طرحی با عنوان «فرش به عرش» با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید تا در ایام ا... دهه فجر سال جاری در این میدان اجرا و نصب گردد.

بنابر این گزارش؛ طرح مذکور که استعاره ای از عروج ملکوتی حضرت امام (ره) می باشد در ارتفاع ۲۲ متر از جنس فلز ساخته خواهد شد و در طراحی آن از دیگر مفاهیم تلفیقی در حوزه های مذهبی نیز استفاده شده است.

گفتنی است انتهای این جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص جانمایی محل هایی برای نصب المان های «ن و قلم» و «ساعت» اختصاص داشت.

همچنین در این جلسه مقرر شد، به پاس قدردانی از ایثارگری های سربازان جان برکف اسلام و انقلاب تا بهمن ماه سال جاری، المان جدیدی در میدان سپاه منقش به لوگوی سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی نصب گردد.

Print
دی ان ان