25 بهمن 1397

شهردار بروجرد: احداث پیش‌سردکن از شام شب واجب‌تر است

💢شهردار بروجرد در جلسه شورای سلامت شهرستان بروجرد که امروز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شده بود با تأیید مشکلات موجود در کشتارگاه گفت:  معتقدم معایب زیادی در کشتارگاه شهرداری وجود دارد که باید نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد.

💢دکتر رحیم جافری احداث پیش‌سردکن برای کشتارگاه را از شام شب واجب‌تر دانست و اظهار کرد: کشتارگاه در حالی ماهیانه ۱۲۰ میلیون تومان برای شهرداری هزینه دارد که درآمد آن ماهی ۴۰ میلیون تومان است.

💢وی خاطرنشان کرد: به عبارت بهتر شهرداری در حالی باید مشکلات کشتارگاه را رفع کند که این نهاد غیرانتفاعی هم‌اکنون نیز با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

💢شهردار بروجرد تاکید کرد: در حالی از دهه ۱۳۷۰ برون‌سپاری در شهرداری‌های کشور آغاز شده است که شهرداری بروجرد همچنان به سبک ۵۰ سال پیش اداره می‌شود.

💢دکتر جافری که قویاً موافق واگذاری کشتارگاه بروجرد به بخش خصوصی است، افزود: مشکل آن است که ما به‌جای فراهم کردن بستر لازم برای فعالیت سرمایه‌گذاران، آن‌ها را فراری می‌دهیم.

💢شهردار بروجرد تاکید کرد: در شرایط کنونی که بخش زیادی از دغدغه‌های شهرداری حول محور پرداخت حقوق نیروها متمرکز است، اعتبار لازم برای رفع نواقص کشتارگاه صنعتی که از سنتی هم بدتر است، در اختیار نداریم.

💢وی همچنین با انتقاد از مبالغ دریافتی بابت ذبح دام در کشتارگاه گفت: مبالغی که در مناطق مختلف و از سوی افراد در بروجرد به ازای ذبح دام‌های سبک و سنگین دریافت می‌شود، بسیار کمتر از آن است که در کشتارگاه بروجرد دریافت می‌شود.

💢شهردار بروجرد تصریح کرد: این در حالی است که بخشی از هزینه‌های کشتارگاه از محل خدمات ارائه‌شده از این طریق تأمین‌شده و صرف امور مختلف می‌شود/فارس

 

Print
دی ان ان