10 آذر 1398

شهرداری هم بازی را برد؛ هم اخلاق را

شهرداری هم بازی را برد؛ هم اخلاق را

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری؛ روز گذشته حساس ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر فوتبال استان بین تیم های شهرداری بروجرد و خرم کشت خرم آباد برای تعیین قهرمان رأس ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید علی بیات برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ در نیمه اول این بازی، شهرداری توانست موقعیت های فراوانی را بر روی دروازه حریف خلق نماید. لیکن علی رغم حملات فراوان؛ تنها موفق شد تا یک گل را به ثمر برساند.

نیمه دوم این دیدار نیز با بازی تهاجمی تیم شهرداری شروع شد که البته باز هم شهرداری نتوانست از موقعیت های ایجاد شده استفاده نماید، تا در دقیقه ۵۵ برخلاف روند بازی طی یک ضد حمله تیم مهمان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه این بازی شهرداری توانست تا با تداوم حملات خود ۳ گل دیگر را به ثمر برساند و با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز این مسابقه باشد.

متاسفانه دقایق پایانی این بازی با حواشی و درگیری بازیکنان تیم خرم کشت با داور مسابقه همراه بود که سبب شد تا نیمکت نشینان و تماشاچیان تیم مهمان وارد زمین شده و دقایقی از بازی را مختل نمایند.

دکتر رحیم جافری شهردار ورزش دوست شهرمان نیز به همراه جمعی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر در بین دو نیمه با حضور در کنار بازیکنان و صحبت با ایشان سبب دلگرمی و ارتقاء روحیه تیم شدند.

 

Print
دی ان ان