2 اردیبهشت 1398

دکتر رضا بهنود سخنگوی محترم شورای اسلامی مطرح کرد: پارکومتر در خیابان های اصلی شهر نصب می شود/ طرح تغییر کاربری زیرگذر میدان قیام مصوب شد و جزئیات آن در حال بررسی است/

✅ دکتر رضا بهنود سخنگوی محترم شورای اسلامی مطرح کرد:  پارکومتر در خیابان های اصلی شهر نصب می شود/  طرح تغییر کاربری زیرگذر میدان قیام  مصوب شد و جزئیات آن در حال بررسی است/  بمنظور جلب اعتماد شهروندان نسبت به اطلاع رسانی و رفع مشکلات  و تخلفات ملکی اعضای شورای اسلامی شهر، نزدیکان درجه 1 آنها و همچنین مدیران رده های اول و دوم شهرداری مصر هستیم/  ردیفی در بودجه فرهنگی شهرداری برای معرفی بروجرد از طریق رسانه ملی تعریف خواهد شد./ وظیفه جانمایی و مکانیابی مجدد سازه پل عابر پیاده میدان شهدا به شورای ترافیک بروجرد محول شد.

💢 دکتر رضا بهنود طی نشستی خبری به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شورای اسلامی شهر در هفته گذشته پرداخت و در این خصوص اظهار داشت: از اهم مصوبات شورای اسلامی شهر در هفته گذشته میتوان به مصوب شدن نصب پارکومتر در خیابان های شلوغ شهر اشاره نمود. 

💢وی در ادامه افزود: با عنایت به جمع آوری طرح پارکبان در راستای حصول رضایت مندی شهروندان، کمبودی در زمینه نحوه ساماندهی ترافیک شهری در ساعات شلوغ و پرترافیک در خیابان های اصلی شهر حس می شود. لذا طرح استفاده از پارکومتر در خیابان های اصلی شهر از جمله: شهدا، حافظ جنوبی، سید مصطفی، تختی، معلم  و .... تا زمان اجرایی شدن طرح جامع ترافیک شهری به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

💢  دکتر رضا بهنود در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به بازخوردهای مثبت شهروندان درخصوص جمع آوری پل ناکارآمد عابرپیاده میدان شهدا، شورای اسلامی شهر طرح تغییر کاربری زیرگذر میدان قیام را به طرحی دیگر با کاربری مناسب و منطقی در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم مصوب نمود. در همین راستا مقرر شد تا تغییر کاربری میدان قیام در طرح جامع ترافیک شهری (که در حال تدوین است) نیز در نظر گرفته شود.

💢 وی در ادامه اظهار داشت: بمنظور جلب اعتماد و کسب مشارکت حداکثری شهروندان و تحقق شعار «شورای شیشه ای»، شهرداری بروجرد موظف شد تا ظرف مدت 45 روز تمامی تخلفات ملکی اعضای شورای اسلامی شهر، نزدیکان درجه 1 آنها و همچنین مدیران رده های اول و دوم شهرداری را ممیزی و محاسبه نماید و نتیجه طی گزارشی به شورای اسلامی شهر مکاتبه شود تا مطابق آن، ضمن اطلاع رسانی نتیجه به شهروندان، نسبت به رفع آنها نیز اقدام شود. 

💢 وی در ادامه اذعان داشت : بر لزوم اجرای این مصوبه مصر هستیم چراکه متاسفانه تاکنون ضربات جبران ناپذیری بابت ازبین رفتن اعتماد شهروندان بعنوان یک سرمایه اجتماعی به مجموعه شهرداری وارد شده و درصدد هستیم تا با شفاف سازی در امور، بدبینی به وجود آمده را رفع نمائیم.

💢 دکتربهنود در ادامه ضمن تاکید بر لزوم گسترش فضای کسب و کار بروجرد و معرفی پتانسیل های آن در سطح کشور اظهار داشت: در همین راستا مقرر شد تا ردیفی در بودجه فرهنگی شهرداری برای معرفی بروجرد از طریق رسانه ملی تعریف شود.

💢 وی اضافه کرد:  بروجرد برای معرفی در سطح کشور نیاز به رسانه ای قوی دارد، از اینرو طرحی کلی مصوب شد تا در قالب برنامه سازی و تبلیغات تلویزیونی، پتانسیل ها و جاذبه های شهر بروجرد در سطح کشور معرفی شود. 

💢 دکتر بهنود در این خصوص افزود: امیدواریم اجرای این طرح تاثیرات مثبتی را در حوزه هایی همچون: جذب سرمایه گذار و گردشگر، شکوفایی ظرفیت ها و توسعه کسب و کار در شهر بروجرد داشته باشد. وی خاطر نشان کرد که جزئیات این طرح در حال بررسی می باشد.

💢سخنگوی شورای اسلامی شهر در انتها از ورود شورای ترافیک شهرستان برای تصمیم گیری درخصوص  جانمایی مجدد سازه پل عابرپیاده میدان شهدا خبرداد و افزود: علی رغم تصمیم شورای اسلامی شهر برای نصب سازه مذکور در میدان امام (ره)، جنب بیمارستان کوثر و ورودی شهرک ایثار، کمیته انطباق فرمانداری ویژه بروجرد طرح مذکور را ارجاع و تصمیم گیری در این خصوص را به منظور استفاده حداکثری از این سازه به شورای ترافیک محول نمود که منتظر تصمیمات آتی آن شورا در این خصوص می باشیم.

Print
دی ان ان