25 فروردین 1398

دکتر رضا بهنود سخنگوی محترم شورای اسلامی مطرح کرد: تهیه و تدوین طرح جامع ترافیک شهری و حوزه خدمات شهری در دست اقدام است / ۱۵ اردیبهشت به عنوان روز نکوداشت بروجرد در نظر گرفته شد

💢 دکتر رضا بهنود طی نشستی خبری به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شورای اسلامی شهر از آغاز سال ۹۸ پرداخت و در این خصوص اظهار داشت: از اهم مصوبات شورای اسلامی شهر در سال جاری میتوان به بحث تصویب طرح جامع ترافیک شهری با هدف جلوگیری از فعالیت های بدون برنامه و هدر رفت سرمایه های شهری اشاره نمود.

💢 وی در ادامه افزود: در همین راستا کارگروهی برای تدوین این طرح تشکیل شده تا ان شاءا... بتوانیم به صورتی جامع به بحث ساماندهی زیرساخت های شهری ورود کنیم.

💢 سخنگوی شورای اسلامی شهر در ادامه از آغاز تدوین طرح جامع حوزه خدمات شهری از اواخر سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح در صورت تکمیل و اجرایی شدن می تواند کمک شایانی را در راستای برقراری نظم و کاهش معضلات شهری داشته باشد که از آن جمله می توان به ساماندهی دستفروشان از طریق تعریف بازارچه های شهری اشاره نمود.

💢 دکتر رضا بهنود در ادامه خاطرنشان کرد: با هدف معرفی بیشتر بروجرد در سطح کشور مقرر شد تا روز ۱۵ اردیبهشت به عنوان روز نکوداشت بروجرد در نظر گرفته شود و در این روز با برگزاری همایشی از مفاخر بروجردی که در قید حیات هستند به عنوان سرمایه های شهر تقدیر و تجلیل به عمل آید.

💢 وی در ادامه از هماهنگی های به عمل آمده جهت ورود و برنامه سازی شبکه دوم سیما به بروجرد در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: به منظور استفاده از آنتن صدا و سیما برای معرفی شهر بروجرد به هموطنان، مقرر شد تا با دعوت از شبکه دوم سیما چندین برنامه تلویزیونی از جمله «مسابقه محله» و برنامه های معرفی جاذبه های گردشگری بروجرد تهیه و پخش شود.

💢 دکتر رضا بهنود ضمن ابراز همدردی با هموطنان، به ویژه هم استانی های سیل زده از دیگر مصوبه شورای اسلامی شهر برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در مسیر رودخانه ها و اماکن حادثه خیز خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته گذشته محموله های امدادی و معیشتی از طریق کمک های مردمی (به ویژه کارکنان مجموعه شهرداری) برای شهرستان پلدختر جمع آوری و ارسال شد، همچنین اکیپی از شهرداری نیز برای امدادرسانی به سیل زدگان شهرستان پلدختر اعزام شده است.

💢 وی در انتها ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت و همدلی بیشتر همشهریان در سال جاری، شاهد عملی شدن طرح ها و مصوبات این شورا، در راستای توسعه همه جانبه ی شهر باشیم.

Print
دی ان ان