6 اردیبهشت 1399

اعلام آمادگی شهردار بروجرد برای بهره‌برداری از ظرفیت ها و توانمندی های سازمان «همیاری های شهرداری های استان»

به گزارش مدیریت ارتباطات، دکتر جافری امروز ۴ اردیبهشت ۹۹ در جلسه انتخابات هیئت مدیره سازمان «همیاری های شهرداری های استان» ضمن آرزوی موفقیت برای ریاست و دیگر اعضای این سازمان اظهار داشت: پرسنل شاغل در حوزه خدمات شهری و سازمان های فضای سبز، آتش نشانی و مدیریت آرامستان های شهرداری هم اکنون در خط اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند.

وی در ادامه شهرداری ها را نهادهایی غیرانتفاعی توصیف کرد که از محل دریافت عوارض مردمی اداره می‌شوند و درآمدهای آنها در ماه های اخیر با افت شدیدی روبرو بوده است، ضمن آنکه هزینه های مضاعفی نیز از جمله تامین تجهیزات و مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با این بیماری به این نهادها تحمیل شده است.

دکتر جافری در این جلسه سازمان «همیاری های شهرداری استان» را بازوی توانمند شهرداریها عنوان و تصریح کرد: شهرداری بروجرد این آمادگی را دارد که در اجرای پروژه‌های مختلف مدیریت شهری و انجام برون‌سپاری های مربوطه، وصول عوارض و پروانه های ساختمانی و تامین تدارکات و لجستیک مورد نیاز از ظرفیت‌های این سازمان بهره ببرد که خوشبختانه این سخنان شهردار بروجرد با قول مساعدت مسئولان مربوطه همراه بود.

انجام خریدهای متفرقه مورد نیاز شهرداری ها به صورتی منسجم و متمرکز، از دیگر پیشنهادات دکتر رحیم جافری در این جلسه بود. وی کاهش هزینه‌های جاری و افزایش کمیت و کیفیت منابع و مصالح مورد نیاز شهرداری ها را از جمله مزایای اجرای این طرح بر شمرد.

Print
دی ان ان