5 خرداد 1398

اجرای پروژه آسفالت با اولویت محلات کم‌برخوردار‌ در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، شهاب ممدوحی عصر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: نهضت آسفالت در بروجرد آغاز شده و با تمرکز بر مناطق کمتر برخوردار و حاشیه‌ای در حال اجرا است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین با اجرای پروژه اصلاح سیما، منظر و مبلمان شهری به دنبال حذف عوامل زمخت بصری در المان‌‌های شهری هستیم که از آن جمله می‌توان به استانداردسازی جداول اشاره کرد.

ممدوحی از اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی حد فاصل سه راه تا میدان جعفری به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های کاری یاد و بیان کرد: از مجموع ۶ میلیارد تومان اعتبار منظور شده برای این پروژه تاکنون ۴۰ درصد از فاز نخست اعتبار ۲ میلیاردی تخصیص یافته است.

وی از اجرای پایلوت پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان جعفری به عنوان پروژه‌ای چند وجهی یاد کرد و افزود: حذف سد معبر و ایجاد فضای مفرح برای بافت بازار تاریخی بروجرد از جمله مزایای اجرای این طرح است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری بروجرد در پاسخ به برخی اظهارنظرات مبنی بر نقش منفی اجرای این پروژه در سهم درآمدی صاحبان واحدهای تجاری منطقه، گفت: در صورتیکه کار به صورت اصولی و بر مبنای نظرات تخصصی و کارشناسی اجرا شود، موفقیت‌آمیز خواهد بود.

ممدوحی در پاسخ به سوالی در خصوص پیشرفت و زمان بهره‌برداری از پروژه پل شهدای دانش‌آموز تاکید کرد: این پروژه در سال ۹۲ آغاز شد و قرار بود در بازه زمانی ۲۴ ماهه به بهره‌برداری برسد، اما در مقاطعی با وقفه همراه بود و نهایتاً در اواخر سال ۹۵ استانداری تولی اجرای آن را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون پنل اول پروژه در حال اجرا است، بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری در اجرای آن نقشی ندارد، نمی‌توان اطلاعاتی از سهم اعتباری، پیشرفت و زمان بهره‌برداری از پروژه را ارائه کرد.

Print
دی ان ان