7 تیر 1399

پروژه برون سپاری مدیریت نظارت و ساماندهی مصالح عمرانی و ساختمانی (خاک و نخاله)

شهرداری بروجرد دومین پروژه موفق خود را در سال جاری در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رساند. 

▫️ مدیر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی ضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از بهره‌برداری از پروژه مدیریت تفکیک پسماند در خرداد ماه سال جاری؛ از روز پنجشنبه مورخ ۵ تیر ماه ۹۹ پروژه برون سپاری مدیریت نظارت و ساماندهی مصالح عمرانی و ساختمانی (خاک و نخاله) نیز رسما عملیاتی شد.

▫️ رسول عالم افزود: طبق هماهنگی‌های به انجام رسیده، منبعد صاحبان املاک در حال ساخت و ساز قبل از صدور پروانه می بایست جهت اخذ مجوز انجام عملیات ساختمانی به سازمان مدیریت پسماند مراجعه نمایند تا عملیات حمل و دفع مصالح ساختمانی خاک و نخاله از طریق پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری به انجام رسد.

▫️ وی با اشاره به آن که روزانه به صورت متوسط ۳۵۰ تن نخاله ساختمانی در سطح شهرستان تولید می شود افزود: اجرای این پروژه می‌تواند سهم بسزایی را در ارتقاء سطح سیما و منظر شهری و حفظ محیط زیست داشته باشد، ضمن آنکه به ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری و ایجاد درآمد پایدار برای این مجموعه نیز کمک شایانی خواهد شد.

▫️ مدیر سرمایه گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی افزود: متاسفانه شهرداری طی سنوات گذشته هیچگاه موفق به اجرای قراردادی مشارکتی طبق شیوه نامه سرمایه گذاری هیئت های کارشناسی و عالی سرمایه گذاری نشده بود که این موضوع سبب بروز ابهامات و مشکلات حقوقی فراوانی در زمان اجرای پروژه ها شده بود.

▫️ عالم در ادامه تصریح کرد: لکن طبق تاکید دکتر جافری شهردار محترم در طی سال گذشته تمامی تشریفات قانونی و تاییدیه های لازم مربوط به شرکت‌های سرمایه‌گذاری اخذ شده که این مهم نویدبخش سرمایه گذاری های موفق در سطح شهرستان خواهد بود.

▫️ عالم در انتها خاطرنشان کرد: انشاالله به زودی اخبار خوبی را نیز در خصوص بهره برداری از دیگر پروژه های سرمایه گذاری شهرداری از جمله کلینیک شبانه روزی شهرداری، شهربازی و .... به اطلاع عموم شهروندان خواهیم رساند.


مدیریت سرمایه گذاری و جذب مشارکتهای مردمی
 

Print
دی ان ان